משרד הפרסום מקאן-אריקסון פרסם היום (ד') מודעת התנצלות למשפחות שמר והורוביץ, בעלות הזכויות לשימוש ביצירותיה של המשוררת נעמי שמר ז"ל, על כי המשרד השתמש שלא כדין במילים משירה המפורסם של שמר "ירושלים של זהב".
חוץ ממודעת ההתנצלות, הגיעו משרד הפרסום ונציגי המשפחה להסכם לפיו יתרום מקאן-אריקסון 10,000 דולר למרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית.
לפני מספר חודשים השתמש משרד הפרסום מקאן במספר מילים מהשיר "ירושלים של זהב" של שמר, דווקא במודעת פרסום לעיריית תל-אביב. נציגי המשפחה שגילו את המודעה, כעסו גם על כי משרד הפרסום ביצע שינויים במספר מילים בשיר, בכדי להתאימו לקמפיין.
כאמור, לאחר מגעים בין משרד הפרסום לבין נציגי המשפחות שמר והורוביץ, וחברת מיתר-קוטלר ייצוג וניהול, הוחלט על הפשרה.
אילן שילוח, יו"ר מקאן-אריקסון: "מקאן-אריקסון מצטער שנעשתה במקרה זה טעות. אני שמח שברוח טובה הצלחנו לפתור את הפרשה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.