מכירות משחקי הווידיאו ירדו בצורה חדה בחודש אפריל, ב-17% בהשוואה לתקופה המקבילה, ל-1.03 מיליארד דולר - כך לפי נתוני חברת המחקר NPD. זהו החודש השני ברציפות שמכירות משחקי הווידיאו יורדות בארה"ב. מכירות הכותרים ירדו ב-23% ל-510.7 מיליון דולר ומכירות החומרה איבדו 8% ל-391.6 מיליון דולר.
קונסולת Wii של נינטנדו הובילה את המכירות בחודש שעבר, למרות שמכירותיה צנחו בכ-50% לעומת התקופה המקבילה, ל-340 אלף יחידות.
מיקרוסופט התברגה במקום השני עם מכירות של 175 אלף יחידות, ירידה של 7%. במקום השלישי נמצאת סוני עם מכירות הקונסולות פלייסטיישן 2 ו-3.
דניאל ארנסט, אנליסט בחברת המחקר הדסון סקוור אמר ל"רויטרס", שלדעתו לכלכלה הייתה השפעה מועטה על הירידה במכירות המשחקים והסיבה המשמעותית יותר היא ההשוואה לחודש המקביל אשתקד. לדבריו, המנוע המרכזי למכירות משחקי וידיאו הם הכותרים עצמם, ובשנה שעברה בחודש אפריל הושקו המשחקים החשובים ביותר שיצאו ב-2008, כמו GTA 4 ו-Mario Kart, בעוד שב-2009 לא היו כותרים כאלו מוצלחים בחודש האחרון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.