ניו יורק ג'איינטס חתמה עם חברת טיימקס על הסכם חסות שמי למתחם האימונים של קבוצת ה-NFL. "הוול סטריט ג'ורנל" מפרסם כי החוזה בין יצרנית השעונים לפרנצ'ייז מוערך ב-35 מיליון דולר ל-15 שנים. המבנה ייקרא מעתה "Timex Performance Center".
מלבד שינוי שם המגרש, תקבל Timex חשיפה בשידורי הרדיו של הג'איינטס ועל לוחות הפרסום האלקטרוני באצטדיון של הקבוצה. כמו כן, פסקי הזמן במהלך המשחקים ייקראו "Timex Timeouts".
הג'איינטס עדיין מחפשים חברה שתתן חסות שמית לאצטדיון החדש שהקבוצה בונה בימים אלו, ה"מדוולנדס". המגרש, שעלות בנייתו מוערכת ב-1.6 מיליארד דולר, יכיל 80 אלף מקומות וצפוי להיפתח בשנה הבאה.
אגב, חברת IEG, שעוסקת בקידום מכירות, שיווק ותיווך של חסויות, מעריכה כי שוק הספונסרשיפ בצפון אמריקה יגדל השנה ב-0.7% בלבד ל-11.48 מיליארד דולר. הסיבה לעלייה המינורית היא המשבר בשווקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.