"שעוני עדי", מקבוצת יבנה, מצטרפת לרשימת המפרסמים של מכבי תל-אביב בכדורסל. החברה חתמה על חסות לעונה הקרובה עם המועדון, בהיקף של כ-400 אלף שקל, למשחקי הקבוצה ביורוליג, בליגת העל ובגביע המדינה.
במסגרת ההסכם תקבל "שעוני עדי" פרסום דיגיטלי היקפי על גבי הלדים שמסביב לפרקט בהיכל נוקיה, פרסום על גבי השעונים האלקטרונים הממוקמים במגרש, פעילויות קד"מ עם השחקנים, וכמו כן פעילויות שיווקיות שונות בהיכל נוקיה ובאתר האינטרנט של מכבי תל-אביב.
"שעוני עדי" מוכרת כ-250 אלף שעונים בשנה.
בשבוע שעבר צירפה מכבי תל-אביב את חברת שבירו גלאס לפורטפוליו המפרסמות שלה, עם הסכם השווה כחצי מיליון שקל.
מפרסמות ותיקות יותר של מכבי, עדן טבע מרקט, עמינח ותמי 4, חידשו את ההסכם שלהן עם הקבוצה והאריכו אותו בשנה נוספת. כל אחד מההסכמים הנ"ל מוערך בחצי מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.