ליגה משלהם: הבורסה לני"ע הכריזה על תוכנית אימון פיננסי לשחקני הכדורגל בליגת העל

וגם: מצנח הזהב, ובנק מזרחי טפחות מזמין את הציבור למפגשי אונליין שיעסקו בהשפעה של החלטת בנק ישראל להסיר את המגבלה על רכיב הפריים במשכנתאות

איתי בן זאב,  מנכל הבורסה לני"ע / צילום: איל יצהר
איתי בן זאב, מנכל הבורסה לני"ע / צילום: איל יצהר

 

הבורסה לניירות ערך ומנהלת הליגות לכדורגל הכריזו על תוכנית אימון פיננסי, המיועדת לשחקני הכדורגל בליגת העל. התוכנית, שתתקיים באופן מקוון, תועבר במהלך 2021.

תכני הקורס יכללו ניהול פיננסי של כספי הפנסיה והחיסכון, מוצרי חיסכון והשקעה, פיזור סיכונים, התנהלות על פי תקציב ועוד. בבורסה מסבירים את הבחירה בכדורגלנים, בכך שהם, "כמו גם ספורטאים אחרים, נמצאים באתגר לא פשוט מבחינת ההתנהלות הפיננסית, לאור העובדה שהקריירה הספורטיבית היא באופן טבעי קצרה למדי ונמשכת כ- 12- 15 שנים. מאפיין ייחודי זה מחדד את הצורך בחשיבות של כלים פיננסיים והתנהלות נכונה בראייה ארוכת טווח".

בשנת 2019 חתמה הבורסה לניירות ערך על הסכם חסות עם מנהלת הליגות לכדורגל במסגרתו שמה הרשמי של ליגת העל הפל ל- "ליגת הבורסה לניירות ערך".  איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה בתל אביב, הסביר כי: "אנו מקווים כי האימון הפיננסי יתרום לשחקנים וייתן ערך לחיבור שבין הספורט ושוק ההון הישראלי". 

מצנח הזהב:

סיגלית כהן, לשעבר סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים בפרטנר, מונתה לתפקיד מנהלת אגף סוהו בבזק. היא תחליף את שרית טננבוים שפרשה לטובת תפקיד ניהולי מחוץ לבזק. כהן, וגם טננבוים עבדו בבזק בינלאומי יחד עם סמנכ"ל החטיבה הפרטית בבזק אודי עטר.

גד פרץ

----

נעמי קריגר כרמי מצטרפת לארגון השקעות האימפקט Social Finance Israel ותשמש בו כסמנכ"לית בכירה. קריגר כרמי שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית וראשת הזירה החברתית ציבורית ברשות החדשנות. 

----

עו"ד חגי מירום, לשעבר חבר כנסת (1988-1999), מונה לתפקיד יו"ר קרן ברל כצנלסון, במקומו של אחיעד סלטון. מירום שימש לאורך השנים כגזבר הסוכנות היהודית ויו"ר אוצר התיישבות היהודים. בנוסף כיהן כיו"ר מכללת אורנים ויו"ר סמינר הקיבוצים. 

-----

חברת חד-אסף עדכנה על התפטרות המנכ"ל יוסי אלאלוף, הצפויה לצאת לפועל פחות משנתיים מאז החל בתפקיד, וזאת לפי החברה הנמצאת בשליטת אברהם (רמי) שני, "מטעמים אישיים". אלאלוף החל לנהל את חד-אסף, העוסקת בייצור, עיבוד ומסחר במוצרי ברזל, בחודש יוני 2019, ויעזוב את התפקיד בחודש אפריל הקרוב. 

אביב לוי

חדשות טובות:

בנק מזרחי טפחות מזמין את הציבור למפגשי אונליין שיעסקו בהשפעה של החלטת בנק ישראל להסיר את המגבלה על רכיב הפריים במשכנתאות.  המפגשים ישודרו ב-LIVE בעמוד הפייסבוק של הבנק, בתאריכים: יום ג' 5.1, ו-יום ד', 20.1, והם יועברו ע"י יאיר אוחיון, מומחה למשכנתאות בבנק, שגם יענה לשאלות הגולשים.