דני רופ | בלעדי

הג'וב החדש של דני רופ: מצטרף לבית השקעות נדל"ן

החודש דווח כי מגיש הטלוויזיה והחזאי דני רופ מצטרף לערוץ 14 כמגיש ראשי בערוץ הכלכלי החדש •  במקביל, מצטרף רופ כפרזנטור לבית ההשקעות בנדל"ן אינווסטו קפיטל אשר מנהל פרויקטים בהיקף של 600 מיליון דולר, ביניהם מרכזים מסחריים, מתחמי מגורים ובנייני משרדים בארה"ב לצד פרויקטים בפורטוגל ובישראל

אוהד ארד, דני רופ ונועם שפלטר / צילום: אינווסטו קפיטל
אוהד ארד, דני רופ ונועם שפלטר / צילום: אינווסטו קפיטל

מגיש הטלוויזיה והחזאי דני רופ מצטרף כמשקיע ופרזנטור לבית ההשקעות בנדל"ן אינווסטו קפיטל, שבבעלות נועם שפלטר ואוהד ארד. בית ההשקעות מנהל פרויקטים בהיקף של 600 מיליון דולר, ביניהם הטיילת החדשה של ניו יורק (סמוך לברוקלין), מרכזים מסחריים, מתחמי מגורים ובנייני משרדים בניו יורק, פלורידה, אוהיו, טקסס, אילינוי, ורמונט ודרום קרוליינה, וזאת לצד פרויקטים בפורטוגל ובישראל.

אינווסטו קפיטל הוקמה ב-2017, ומשרדיה ממוקמים במגדלי משה אביב ברמת גן. החברה מעסיקה כ-20 עובדים.

התחרות האפקטיבית בשיווק: משרד הפרסום שהוביל והמחווה לחטופים 
משרד עורכי הדין שבלת משכנע את העמיתים האמריקאים להשקיע בהייטק הישראלי 

במסגרת המהלך, רופ ישקיע בשני בפרויקטים. הפרויקט הראשון הוא REA (Real Estate Auction), שבמסגרתו החברה מגייסת כספים כדי לאתר הזדמנויות השקעה בארה"ב בהנחה משמעותית על מחיר השוק, דרך שימוש ביתרות מזומן. הפרויקט השני הוא Bloomer, ובמסגרתו אינווסטו בונה מאות בתים פרטיים ברחבי פלורידה. הפרויקט יכלול בנייה של 16 בתים פרטיים ומכירתם.

רופ, 58, החל את הקריירה שלו כחזאי בערוץ 2, ולאחר מכן בערוצים 10, 13 וב-ynet. ב-2020 עזב את תפקידו כחזאי בחדשות 13, אך המשיך להגיש לסירוגין את תוכניות הבוקר של הערוץ, לצד התוכניות "מאחורי הכסף" ו"זה הדיבור". החודש דווח כי רופ מצטרף לערוץ 14 כמגיש ראשי בערוץ הכלכלי החדש.

כאמור, במקביל לתפקידו בערוץ ישמש כפרזנטור של בית ההשקעות. לדברי רופ, "אחרי שבחנתי בעצמי מספר השקעות נדל"ן בחו"ל, בדקתי גם את הצוות של אינווסטו ומודל ההשקעה שלה, והחלטתי להצטרף כפרזנטור ומשקיע".

ארד ושפלטר מסרו כי "דני הוא מהדמויות המשפיעות ביותר בשנים האחרונות בטלוויזיה הישראלית, והרגשנו על בשרנו היטב את ההבנה העמוקה שיש לו בתחום. הצטרפותו תאפשר לנו להביא את בשורת היזמות שאנחנו מובילים בארה"ב למשקיעים רבים בישראל. העובדה שבחר בנו מעידה על האמינות והמקצוענות שהחברה משדרת, וזאת לאחר ההכרה וקבלת 'חותם האמינות' שקיבלנו בתחילת השנה מחברת הדירוג הבינלאומית דן & ברדסטריט".

על השאלה האם אין התנגשות בין היותו מגיש בערוץ 14 לבין השקעתו באינווסטו אומרים בחברה כי "דני רופ ביצע את ההשקעה כאדם פרטי, בהתאם לשיקולים האישיים שלו כיצד לנהל את כספיו".

דני רופ מסר בתגובה כי "ההסכם נסגר לפני המעבר לערוץ. כל תוכן שקשור לחברת אינווסטו לטוב ולרע לא יהיה בו חלק בתוכניות או רצועות שאני אגיש".