סמנכ"ל ההשקעות באלטשולר שחם דני ירדני פורש. זו המחליפה שלו

לאה פרמינגר, שכיהנה עד כה כסמנכ"לית השקעות אלטרנטיביות בחברה, תמונה לתפקיד • גלעד אלטשולר: "לדני זכויות רבות בהצלחת הבית לאורך השנים" • ירדני: "אלטשולר שחם היו לי בית שנים רבות וטובות. הגיע העת לצאת לדרך חדשה" • את שנת 2023 סיימה אלטשולר שחם בצמרת טבלת התשואות בקרנות הפנסיה לבני 50 ומטה

דני ירדני. ''יוצא לדרך חדשה'' / צילום: איל יצהר
דני ירדני. ''יוצא לדרך חדשה'' / צילום: איל יצהר

לאחר 22 שנה בחברה וכעשור כמנהל ההשקעות - דני ירדני, סמנכ"ל ההשקעות בחברה פורש. לאה פרמינגר אשר הובילה בשנים האחרונות את ההשקעות האלטרנטיביות והריאליות של החברה, תעבוד בצמידות לגילעד אלטשולר מנהל ההשקעות הראשי של הקבוצה.

הקאמבק של אלטשולר שחם, הנפילה של כלל ביטוח: מה עשו קופות הגמל שלכם השנה?  
מה צפוי במדד המחירים לצרכן בישראל ביום שישי הקרוב? 

ירדני, נשוי פלוס שלושה ילדים, מתגורר בתל אביב וגדל בקבוצת כנרת, שם היה חקלאי, "עד לפני 22 שנה חלבתי פרות והייתי אחראי על קטיף מנגו וליצ'י", הוא גילה בשיחה עם גלובס לפני כחודש. הוא הגיע לעולם ההשקעות די במקרה, "אחרי תואר במנהל עסקים, שעשיתי כשלא ידעתי מה אני רוצה לעשות בחיים."

פרמינגר אשר הובילה בשנים האחרונות את ההשקעות האלטרנטיביות והריאליות של החברה, תעבוד בצמידות לגילעד אלטשולר מנהל ההשקעות הראשי של הקבוצה.

אלטשולר שחם מנהלת תיקי השקעות, קרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וקופות מרכזיות לפיצויים מסוגים שונים בהיקף כספי של כ-180 מיליארד שקל. 

החברה עשתה השנה מעין "קאמבק" שבא אחרי תקופה ארוכה של תשואות חסר לעומת בתי ההשקעות האחרים. את שנת 2023 סיימה החברה בצמרת טבלת התשואות בקרנות הפנסיה לבני 50 ומטה, עם תשואה מצטברת של יותר מ-13%. רק הקרן הקטנה של מור עקפה אותה, כשהפער של אלטשולר שחם מהממוצע עומד על כ-2%. 

גילעד אלטשולר: "אנו מודים לדני ירדני על תקופה ארוכה ומוצלחת שבה היה גורם משמעותי בהנהלת החברה. לדני זכויות רבות בהצלחת הבית לאורך השנים. לאה פרמינגר היא האדם הנכון והמינוי הטבעי לתפקיד- מנהלת מובילה המכירה היטב את החברה, מהווה גורם דומיננטי כבר היום בהשקעות שלנו, וגם תרענן אותנו ותביא לנו תפיסות חדשות. נמשיך את המומנטום שלנו מהשנה האחרונה ונוביל את הלקוחות שלנו להשקעות חכמות לטווח הארוך".

דני ירדני: "אלטשולר שחם היו לי בית שנים רבות וטובות שבהן התפתחנו יחד להיות בית ההשקעות המוביל בישראל. הגיע העת לצאת לדרך חדשה עליה אעדכן בבוא העת".