ספרו לנו על הקמפיין: איך גובש הרעיון? כיצד הקמפיין נבנה?
רונן סלם: "מקררים ואינסטגרם הם לרוב לא השילוב המושלם, שכן מדובר במוצר קצת 'אפור' - מקרר זה לא הדבר הראשון שאתה רוצה לראות בפיד שלך או בסטורי. לאחרונה השקנו בסמסונג את BESPOKE, סדרת מקררים צבעונית במיוחד ובעלת ערך ייחודי של מודולריות - הלקוחות יכולים להרכיב את המקרר המושלם עבורם מבחינת גודל וצבעוניות. במסגרת ההשקה רצינו לפצח את ההנגשה של מקררים באינסטגרם, בצורה מעניינת וחדשנית, ולהביא למעורבות גבוהה של הקהל דרך User Generated Content.
קראו עוד
"לשם כך, יצאנו בפעילות בה ביקשנו מהמשתמשים להעלות סטורי של המטבח שלהם ולשתול במיקום של המקרר הנוכחי בו GIF של מקרר ה-BESPOKE, המתאים בדיוק עבורם. את הגיפים עיצבנו והטמענו בחיפוש של Giphy מבעוד מועד.
"הפעילות הצליחה מאוד והובילה לכמות יפה של משתמשים, שמצד אחד חשפו באופן אורגני לגמרי את המקרר שלנו לעוקבים שלהם; ומצד שני קיבלו הזדמנות ייחודית לראות איך מקרר ה-BESPOKE ישדרג את המטבח שלהם".
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
רונן סלם: "AVIRA, סוכנות הקריאייטיב שאיתה אנו עובדים בערוצי הסושיאל שלנו (קריאייטיב: גוני פרל, מנהלת תוכן לקוח: שירה רייזנר, סמנכ״ל לקוחות ותוכן: גיל חיימובסקי). הם מתמחים ביצירת תוכן דיגיטלי עם אדג׳, שעוצר את גלילת האגודל ובו זמנית מייצר תחושה לוקאלית".
למה בחרתם באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
אסף ניימרק: "הפעילות כולה נבנתה עבור אינסטגרם. במקרה של המקרר הספציפי הזה, בהיותו מסוגנן מאוד, ראינו הזדמנות של ממש ליצירת באז דווקא בפלטפורמה שמתממשקת לעולמות הוויזואליים. בנוסף, חשבנו, (והוכח שצדקנו), שאינסטגרם תהיה הפלטפורמה הטובה ביותר עבור הפעילות - מכיוון שרצינו לייצר אינטראקציה חזקה עם המשתתפים ואחוז Engagement גבוה".
איך התאמתם את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
אסף ניימרק: "רצינו ליצור תחושה של משחק אצל הגולשים. כדי לעשות זאת, השתמשנו באחד הפיצ'רים האינסטגרמים המוצלחים בעיני - שילוב גיפים בסטורי. הפיצ'ר הזה נותר לרוב די מאחור (כ'קישוט' לסטורי), הפכנו אותו למרכז הבמה, בהתממשקות מושלמת עם ערך המודולריות של המקרר אותו אנו מתקשרים".
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשיתם שימוש במסגרת הקמפיין?
אסף ניימרק: "בחרנו לתקשר ולקדם את הקמפיין בעיקר בסטורי, כי המשתמשים התבקשו לייצר בעצמם סטורי בכדי להשתתף בפעילות. בנוסף, קידמנו גם פוסט בפיד במטרה לייצר Reach גבוה ככל שניתן. הכל תחת טרגוטים סופר רלוונטיים. יכולות הטרגוט באינסטגרם סייעו לנו מאוד וכך הצלחנו להגיע לקהל מטרה מדוייק, כולל מעצבי פנים שגם לקחו חלק בפעילות, והם קהל אסטרטגי שלנו".הסתר