x

שיתוף

סגירה
הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2024 - מייסדי Lumen / צילום: Luba Ternavskaya
09

Lumen

מדידה בנשיפה של תוצרי המטבוליזם

יזמים וצוות מוביל: ד"ר מירב מור, ד"ר מיכל מור, דרור צדר, אלירן פלח, אבי סמילה ודניאל טל מור

משקיעים: פיטנגו, אלמדה ונצ'רס, Unorthodox Ventures, Resolute Ventures, Hanwha Group, Disruptive Technologies Venture Capital, Riverpark Ventures,  Disrupt-ive, H&H Group, קיידן קפיטל ומשקיעים פרטיים ביניהם גיגי לוי וייס ורונלד כהן

הון מגויס: 82 מיליון דולר 

שנת הקמה: 2014 עובדים: 120 מיקום בארץ: תל אביב

המכשיר שבודק את המטבוליזם שלכם
לומן פיתחה משאף שמודד את חילוף החומרים ומתאים אישית המלצות תזונה, אימון ושינה • "מרתק לראות אילו תובנות וידע אפשר לזהות מניתוח הנשימה"
גלי וינרב

על רקע האובססיה העולמית לתזונה נכונה, בריאות ואריכות ימים, חברת Lumen פיתחה מכשיר המאפשר לכל אדם למדוד את תוצרי המטבוליזם שלו. 15 שניות של נשיפה לתוך מכשיר קטן יספרו לכם האם אתם שורפים פחמימות או שומנים, עדות ליעילות המטבוליזם. לא תקבלו חיווי שמצבכם "טוב" או "רע" - שום דבר שיפוטי שכזה. במקום זאת, האפליקציה תתאים לתוצאה ולפרופיל האישי והמטרות שהגדרתם, המלצות לתזונה, אימון, שינה, ניהול סטרס ועוד.

לומן הוקמה על ידי שתי יזמיות, האחיות ד"ר מירב מור וד"ר מיכל מור, ספורטאיות ובעלות דוקטורט בפיזיולוגיה. אליהן הצטרפו היזמים דרור צדר ואלירן פלח, והחברה מנוהלת על ידי דניאל טל-מור.

לחברה יש 120 אלף לקוחות משלמים, ואין היום מוצר המתחרה בה ישירות. קיימות בדיקות מטבוליזם שנותנות תוצאה דומה, אך מבוצעות במעבדה בתהליך שאורך 40 דקות ועולות מאות עד אלפי דולרים למדידה. מתחרות חלקית מאוד הן אפליקציות אחרות לניהול תזונה ולניהול מחלות כרוניות, וכן אפליקציות ספורט. "בעוד השעונים החכמים נותנים רק מדדים, לומן גם בונה תוכנית המלצות מותאמת אישית", מסביר אלירן פלח, סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר של החברה.

קראו עוד

© כל הזכויות שמורות לגלובס