כך הודיעו היום דורי מדיה גרופ וסלקום מיריד מיפ הנערך בקאן שבצרפת ■ התוכנית תשודר בערוץ איטליה 1 לאחר שנרכשה ע"י אנדמול
התעשיה הישראלית תנסה לשווק בפסטיבל את הפורמטים "לעוף על המיליון", "צחוק מהעבודה", "בטבעת זו", "תמיד נשאר אבא ואמא", "משפחה חורגת פלוס", "מתלהבת", "TLV" ועוד
אם ITV Studios America תמכור את התוכנית לרשת אמריקנית והיא תצליח בשידורה, עשויה העסקה להניב עשרות מיליוני דולרים
הפורמט "מגודלים" של דורי מדיה וסלקום יככב בפריים-טיים של הערוץ הטורקי TRT OKUL
הפורמט, שפותח ע"י דורי מדיה וסלקום, יעלה גם בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק ■ בכך הושלמה מכירת הפורמט ל-13 מדינות
דורי מדיה מכרה בעבר את זכויות הפורמט גם לחברת הפקה נוספת הפועלת במדינות שונות במערב אירופה ■ קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות הגיעו לפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנפתח היום רשמית בקאן שבצרפת
פסטיבל הטלוויזיה מיפ 2010 יוצא לדרך: הפורמט "The Frame" של ארמוזה פורמטס נמכר ל-6 מדינות, בהן צרפת, איטליה ושוודיה ■ עניין רב נרשם סביב "מגדולים" ו"חצויה" של דורי מדיה
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי: "הביקוש חורג מהטלוויזיה ועובר גם לפלטפורמות אחרות. נשווק בפסטיבל גם את הפורמטים של 'חצויה ו'מגודלים'"
משחק הריאליטי האינטראקטיבי - שפותח ע"י סלקום, דורי ניו מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט - נמכר לצרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, הולנד ודנמרק