ועד התעשייה האווירית נחשב לאחד החזקים והגדולים בארץ, המאגד כ-15 אלף עובדים, וכעת הוא מנסה למתג את עצמו מחדש בסיוע משרד סופר פוש מבית פובליסיס של היועץ האסטרטגי מאיר סוויסה
תקציב הפרויקט יצא למכרז לאחר שבסופר-פארם התחלף מנכ"ל ■ פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה
על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס
כפי שפורסם בשבוע שעבר, אולפני הפקה מארה"ב טענו כי סרטון המקדם את פרויקט גינדי ת"א הועתק מהם באופן "בוטה וחצוף" ■ צפו בסרטון של גלובס TV שחולל את המהומה
אולפן מקנזס סיטי בארה"ב גילה כי סרט התדמית של פרויקט גינדי ת"א "מזכיר באופן מחשיד" סרט עטור פרסים שהפיקו ■ צפו בדמיון המדהים בין קטעי הווידיאו ושפטו בעצמכם
התעשייה האווירית (תע"א)ועד עובדיםיאיר כץמיתוג מחדש