ספרי לנו על הקמפיין: איך גובש הרעיון? כיצד הקמפיין נבנה?
ה-close friends של קוטקס הוא פיצוח בריף לאסטרטגיית תוכן שנתית במסגרת קמפיין #דור_חדש_של_בנות, שהשיקו קוטקס בחודשים האחרונים. אסטרטגיית התוכן, בדומה לבריף הקמפניאלי, נולדו מתוך ההבנה שיש להתאים את השפה העולמית לקהל המקומי, במסגרת מהלך ההעצמה הנשית she_can# בקמפיין העולמי של קוטקס.
קראו עוד
הקמפיין נוצר מתוך מתודה פרסומית חדשה המכונה brand movement , שבליבה השאיפה לא בהכרח להעצים את המותג והמוצר, אלא לצאת מתוך המוצר עם תובנה שתעצים את קהל הצרכניות. המטרה היא להפוך את מערכת היחסים בין המותג לקהל הצרכניות לאקטיבית. כלומר לא רק לייקים וצפיות, אלא להפוך את הגולשות לשותפות פעילות בשיח. כך שהאג'נדה הייתה ברורה וגם המסרים, מה שהיה חסר לנו הוא הכלי החדשני באמצעותו נממש את השיח עם הצרכניות. המשימה הייתה לייצר מערכת יחסים 1:1 עם הצרכניות של קוטקס - על מנת לקדם את האג'נדה העולמית –"she can initiative" שעוסקת, כאמור, בהעצמה נשית.
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
השותף העיקרי האמת הוא הלקוח, הצוות של קוטקס, שהיה מלא אמון וסמך עלינו למצוא את הדרך לייצר שיח ממשי עם קהל הצעירות. השותפות הנוספות הן למעשה יצרניות התוכן איתן יצאנו לדרך. 8 משפיעניות, שהרכיבו לנו את הד.נ.א השלם לדור החדש של הבנות, והפכו למעין "אחיות גדולות" בעבור הגולשות.
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
מלבד העובדה שקהל היעד של הקמפיין, נערות ובחורות צעירות חיות שם, זו פלטפורמה שסייעה לנו לשמור על האיזון שבין פתיחות לבין אינטימיות. הפיצ'רים בהם עשינו שימוש אפשרו לנו להגשים את האג'נדה והקריאייטיב של המהלך, באופן חדשני, מסקרן ובעיקר רלוונטי לקהל היעד והעולם שלו.
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
האמת שהקמפיין נולד מתוך הפלטפורמה, לא מדובר ממש בהתאמה אלא בחיבור ממשי.הפלטפורמה לא רק שירתה אותנו כמוקד לקידום התכנים, אלא שהפיצ'רים שהיא מספקת אפשרו לנו לממש את הקשר הישיר והשיח הפתוח והבטוח עם הצעירות.
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
פיצ'ר ה-close friends אפשר לנו לקיים שיחה פתוחה בסביבה בטוחה; בנינו מעין "מועדון שיח" של צעירות, שם יוכלו לצרוך תכנים, לשתף, להצביע, להציע ולפעול בחופשיות תוך תחושת שייכות לקבוצה. בשונה מסטוריז שוטפים, העיגול הירוק של פיצ'ר ה-cf משדרג את תהליך הפנייה אליהן ומפעיל את אלמנט הריגוש. בהמשך הופתענו לגלות שהפיצ'ר עצמו יצר למעשה שם כינוי חדש - "הקלוזיות".
סטוריז + היילייט - בגלל האותנטיות והקלות שבה ניתן לפתוח את הסלולרי ולצלם, לתעד, "להשתלט על סטורי", להראות את שגרת היומיום ועוד. בנוסף, גם כאשר היה מדובר בתוכן וידאו מופק באולפן, יכולנו לאזן אותו בשימוש בפיצ'רים המאפשרים אינטראקציה שוטפת עם הגולשות - כמו סקרים, שאלות ותשובות, פילטרים ועוד. ההיילייט סטורי עזר לנו לשמור בסוג של "ספריית וידאו" את התכנים מנקודת המבט של כל אחת מנבחרת יצרניות התוכן.
פריים הווידאו הוורטיקלי - סייע לנו מאוד לבטא את התחושה הבלתי תלויה והחופשית מצד אחד, ומצד שני מאוד פרסונלית.הסתר