ספרי לנו על הקמפיין: איך גובש הרעיון? כיצד הקמפיין נבנה?
"חיפשנו דרך מעניינת לספר על השקת מוצר חדש בקטגורית הקוטג' - קוטג' עם זעתר.
קראו עוד
כדי לייצר בולטות ולגרום לאנשים לעצור את הגלילה שלהם בפיד, פנינו לקומיקאית אושרית סרוסי ("זאת וזאתי") וייצרנו איתה סדרת תכנים ייעודיים. הרעיון הוא שאושרית מגלמת משפיענית רשת שמפרסמת מוצרים ומדגישה בכל מקום באופן מאד בולט שהסטוריז שלה ממומנים. כך היא גם פרגנה למוצר בצורה מוגזמת. (לחזור על זה)
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
"הרעיון לקמפיין הגיע מסוכנות הפרסום בלינק, השותפים שלנו בפעילות הדיגיטל והסושיאל. אני חושבת שזוהי הסוכנות המובילה היום בישראל לעבודת סושיאל שמצליחה לייצר מהלכים פורצי דרך פעם אחר פעם".
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
"סיפרנו בקמפיין סיפור של אותנטיות, של הפוך על הפוך בעולם המשפיענים המתפתח. הסיפור שעלה באופן אורגני דרך אושרית עצמה התאים לפלטפורמה של אינסטגרם".
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
"שני הסרטונים עלו תחילה בצורה אורגנית באינסטגרם של אושרית, עם כיתובים מוגזמים שמציינים כי הם ממומנים. אורגנית הסרטונים צברו קרוב ל-200,000 צפיות ויותר מ-15,000 אינטרקציות.
"בנוסף, יצרנו סטוריז ייעודיים עם אושרית שקודמו באינסטגרם סטוריז בלבד והגיעו ליותר מ-1.5 מיליון יוניקים בקהל היעד. על פי נתוני הקידום, יותר מ-3,000 גולשים שיתפו את הסטוריז הללו.
"הקמפיין צולם בסמארטפון - ללא במאים, צלמים, עוזרי הפקה, תפאורה ומאפרים - באופן הכי אותנטי, כפי שה'רשת' אוהבת.
"בשורה התחתונה, השילוב של פרזנטורית פופולרית, מסר ייחודי, עלייה אורגנית לפלטפורמה והגשה אותנטית - יצרו קומבינציה מנצחת. המהלך זכה לשיח נרחב גם מחוץ לאינסטגרם והגולשים החמיאו הן למוצר והן לקריאייטיב. מבדיקת במערכות ניטור, השיח על קוטג' ברשת עלה במאות אחוזים".הסתר