הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל
ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב
מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת
המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי
עם עבודות לנייקי, דיסני וקוקה-קולה, חברת The Box מבססת את עצמה ככוח עולה בשוק האינטראקטיב ■ אחרי שקיבלו 2 מיליון דולר מקרן הון הסיכון גריילוק הם מצהירים: "בשנה הבאה 90% מהפעילות שלנו תהיה בחו"ל"
זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית
גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE
המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?
היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"
בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה ■ ארז ניהל את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל מאז שהפכה מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר
172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
תימור גורדון מאמין כי המיתון יביא לכך שמי שלא ישכיל לשלב את האינטראקטיב עם עולם האוף-ליין - או במילים אחרות: שיווק מכירות דיגיטלי - פשוט ייעלם
ARG - Alternate Reality Games הוא משחק שמעניק תוכן אינטראקטיבי שנע בין עולמות וירטואליים ומציאותיים המשחק נוצר ממעבר בין העולמות, שנחווה כמסע בעקבות רמזים שעוברים באינטרנט ובעולם האמיתי
תוכן גולשים מסתמן כשלב האבולוציוני הבא בפרסום - הנה כמה מהבעיות שלו
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי