אלון שרייבר מעריך כי לחברות הסלולר הקיימות תהיה בעיה להמשיך ולהתקיים במבנה החדש שנוצר בשוק ■ "המחירים עשויים להתיישר ולעלות שוב בחזרה"
גלי ההדף של המהפכה בשוק הסלולר יורגשו גם בשוק הקווי
חברות הסלולר החדשות משנות במהירות את מעמדו של צרכן הסלולר הישראלי, שהיה עד היום בבחינת שבוי ונרמס ע"י סלקום, פלאפון ואורנג' ■ על רקע התהפוכות בענף, מאיר "גלובס" כמה זוויות שכדאי לשים אליהן לב
ככה זה אצלנו: או שאין תחרות בכלל - או שלפתע אנחנו מוצפים במבול של מתחרים והצעות, שהצרכן כבר לא יודע מה לבחור ■ מ-3 חברות ששולטות בשוק הגענו למצב שבו תדלוק או קניית שוקו ולחמניה יזכו אתכם בדקות סלולר בחינם
אלון סלולר נכנסת לשוק בקול תרועה רמה: 18 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות ל-SMS ו-15 אגורות למגה-בייט גלישה ■ מציעה לראשונה חבילה המשלבת בין סלולר לקניית דלק ומוצרי מזון וצריכה ■ קניתם מכשיר? קבלו תווי קנייה לרשת מגה
ל"גלובס" נודע כי בימים אלה עוסקת החברה, בניהולו של המנכ"ל אריאל שרייבר, בהכנות קדחתניות לקראת השקת הפעילות כמפעילת סלולר במודל של FULL MVNO
החברה, שבשליטת דודי ויסמן, אינה מתכוונת להקים מתג עצמאי, אלא לרכוש שירותי מיתוג מחברת פרטנר
רמי לוי מסביר ל"גלובס" מה עומד מאחורי האג'נדה של "לא דיברת - לא שילמת" ומבטיח להגיע ללקוחות בכל רחבי הארץ ■ "אני אוהב להרוויח קצת ולמכור הרבה"
מכל ארסנל הכלים להגברת תחרות בין חברות הסלולר, זה היה המשמעותי ביותר
כפי שנחשף ב"גלובס", פלאפון וסלקום עומדות להשיק מותגים פרטיים מוזלים לקראת כניסתם של המפעילים החדשים לשוק ■ אלון סלולר דורשת ממשרד התקשורת לעצור את ההשקה