לא הייתה התנגדות לבקשת המפרקים הזמניים, ומרבית הנושים אף תמכו בה
החובות לנושים בישראל מסתכמים בלמעלה מ-40 מיליון שקל; רנו טוענת לשיעבוד של 65 מיליון אירו - בקופת הקבוצה 38 מיליון שקל ■ עוד 30 עובדים מתחומי הפיתוח יפוטרו ■ ייתכן כי הקבוצה תימכר כשהיא מפורקת, למספר רוכשים
צו המינוי ניתן לבקשת המפרקים, עו"ד ורו"ח סיגל רכב-רוזן ועו"ד שאול קוטלר
במסגרת ההנפקה התחייבה החברה לישראל להזרים 17 מיליון דולר ■ המענק שביקש מנכ"ל החברה, ראסל אלוואנגר, עמד על 848 אלף דולר
בטר פלייס הלכה למקום רע, וכולנו ממש לא במקום טוב יותר
טוענים כי במודל התפעול הנוכחי תחנות החלפת הסוללות אינן מייצרות הכנסה לחברה, ומנגד הן כרוכות בעלות אחזקה ותפעול שוטפת של אלפי שקלים ביום
הקריסה של בטר פלייס שרטה את המוניטין של רבים, ותהליך הפקת הלקחים ממנה עתיד לגרום נזק היקפי, שבוודאי לא יקל על גיוסי הון סיכון בעתיד
למי יפנו העובדים במקרה שלא נותר כסף בקופת החברה שבפירוק?
ועדת הכלכלה של הכנסת דנה היום במשמעות הפירוק של יצרנית הרכב החשמלי בטר פלייס וההשלכות על הלקוחות ■ גם תחנות ההחלפה, ההטענה והמוקדים לא ימשיכו לעבוד ■ היום יפוטרו כ-160-170 עובדים, ובסה"כ כבר פוטרו 209
רגע לפני הפירוק: בטר פלייס הפסידה 28 מיליון דולר ■ הכנסות החברה לישראל עלו ל-2.79 מיליארד דולר ■ הפסדים גם במיזם הרכב הסיני קורוס: 23 מיליון דולר ברבעון ■ מזל שיש את כיל: "תרמה" 160 מיליון דולר
על-פי חוות-דעת שקיבלה החברה, היא זכאית ליהנות ממענקים והטבות מס בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ■ המשמעות: רוכש פוטנציאלי של החברה ללא החובות יכול ליהנות מהמענקים או להיכנס למסלול של הטבות מס מופחתות
מתצהיר שהגישו היום מפרקי החברה לבית המשפט עולה כי לאחר הפיטורים ייוותרו במצבת עובדי החברה 111 עובדים בלבד
מאות הלקוחות הפרטיים שרכשו את המכונית החשמלית מכיסם, עשויים להישאר עם מכונית חסרת ערך במקרה שיופסקו שירותי הטעינה והחלפת הסוללות ■ חמור מכך, ייתכן שבכלל ייקחו מהם את הסוללות
זה לא חוכמה להגיד היום "אמרנו לכם, ידענו שבטר פלייס תיכשל"
אנליסטים מגולדמן זאקס ביקרו באתר הייצור של החברה בקליפורניה - ויצאו מעודדים ■ החברה מוכרת 20,000 מכוניות מדי שנה בארה"ב ■ אשתו של אגסי: "ארה"ב סייעה לטסלה"; אגסי: "לא יכולתי לומר זאת טוב יותר"
תמי חוטובלי, בת הזוג של שי אגסי: "בטר פלייס שלמה 750 מיליון שקל מס ולא הרוויחה אגורה. זה חייב להיות שיא, גם במונחי האוצר" ■ "התייחסו לעמודי טעינה פרטיים כמו להרחבת מרפסת, ומנעו מבטר פלייס הקמת תחנות במיקומים נוחים"
אוטוטקדוחות כספייםהחברה לישראלמכונית חשמליתניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי