שר התחבורה כץ: האפשרות שניתנה לחברות תעופה ישראליות וזרות להתחרות על כל קווי התעופה הביאה לגידול במספר הטיסות וצפויה גם להוזיל את מחיריהן
משרד התחבורה על החתימה בראשי-תיבות על ההסכם: היסטוריה ■ החתימה התאפשרה לאחר ששר התחבורה, ישראל כץ, קיבל החלטה לאשר את ההסכם
אל-על תוכל להגדיל את קיבולת המושבים שלה לאילת מ-430 מושבים כיום ל-580 מושבים בכל כיוון, ולהפעיל בסך-הכול 4 טיסות יומיות במקום 3 טיסות כיום
זאת בהתאם להמלצת רשות התעופה האזרחית ■ עד כה אושר לאל-על להפעיל 3 טיסות יומיות לאילת ■ החלטה סופית בנושא תתקבל לאחר שימוע שייערך לארקיע וישראייר
גורמים בענף התעופה: "זה למעשה סוף פסוק מבחינת החברה - אל-על תיאלץ לטוס בשבת או להפסיד הכנסות חשובות בכל ימי שבת ובחגי ישראל"
עיריית חולון טוענת כי צו ביהמ"ש האוסר על טיסות לילה מנתב"ג, למעט לצורכי חירום, איננו מקוים ■ בג"ץ חייב את מנכ"ל רש"ת להתייצב באופן אישי לדיון שיתקיים מחרתיים בנושא
ההחלטה התקבלה עקב משבר בשיחות התעופה בין ישראל לאתיופיה ■ אתיופיאן איירליינס היא החברה היחידה הטסה כיום בקו, מכיוון שאל על - הזכאית גם היא להפעיל טיסות לאדיס אבבה - מנועה לעשות זאת עקב הגבלות ביטחון
יועץ התקשורת של שר התחבורה מסר כי משמעות ההסכם היא שמיום אישורו יוכלו חברות ישראליות לטוס לכל יעד בארה"ב בלי הגבלה, וכן לנחות בתוך ארה"ב לאסוף נוסעים ולהמשיך ליעדים אחרים
ממליצה לשר התחבורה שלא לאשר לאל-על לטוס יותר מפעמיים ביום בקו נתב"ג-אילת - ורק 5 ימים בשבוע ■ בנוסף מומלץ כי אל-על לא תורשה לקבל כאמצעי תשלום עבור טיסה לאילת נקודות של מועדון הנוסע המתמיד
כזכור, ארקיע וישראייר עתרו לבג"ץ לאחר ששר התחבורה ישראל כץ התיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת
שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
בישראייר הגיעו למסקנה כי השימוע עם נציגים מטעם משרד התחבורה, הרשות להגבלים עסקיים ומשרד התיירות מתקיים למראית עין, וכי אל-על ככל הנראה תקבל אישור להפעיל את הקו
שרטוט כרונולוגי בשמונה שלבים של התאונה האווירית הקטלנית שעוד לא קרתה פה