בחלקים נרחבים ביהודה ושומרון קיימים שיבושי קליטה קשים בגלל מחסור באתרים סלולריים • כדי לפתור את הבעיה, משרד התקשורת סיכם עם סלקום, פרטנר והוט על הקמת שישה אתרים, אך מביקורת במקום מתברר שהן לא עמדו בהתחייבות • בינתיים במשרד דורשים הבהרות ועשויים בהמשך גם להטיל קנסות
בתגובה לשימוע טוענת העמותה, אשר הגישה בג"ץ בנושא הפריסה האוניברסלית של הוט, כי אין לאשר הקלות למי שכבר 13 שנה אינו עומד בחובות המוטלות עליו
שווי וואלה לצורך עסקת רכישה מוערך כיום בכ-60 מיליון שקל - פחות משליש לעומת דרישתה הראשוניות של קבוצת בזק בעת שהעמידה אותו על המדף אשתקד • חרף הפופולריות שלו מייצר אתר וואלה הפסדים כבדים בשנים האחרונות
חברת הוט הכריזה על ניסוי בטלוויזיות חכמות שיאפשרו ללקוחות לצפות בשידוריה דרך האינטרנט ובצורה אפליקטיבית; המהלך מיועד ללקוחות הטריפל בלבד • בתוך כך, פרטנר מחזירה את הטבת נטפליקס, וסטינג TV מבית yes משנה מודל עסקי
עפ"י ההערכות, למשרד התקשורת לא הייתה ברירה אלא לאשר לבזק לקבל את החומרים, אלא שבתגובה הוט הגישה בג"ץ נגד המשרד שלא לחשוף החומרים • בזק טוענת לאפליה מצד משרד התקשורת ודורשת שיאכוף על הוט את הרישיון שלה במלואו כפי שהוא כופה עליה
ההחלטה של משרד התקשורת לעכב את קצב הגלישה החדש של הוט היא מסוג ההחלטות שקשה להגיד עליהן משהו טוב • אם הגיעו למסקנה שהוט יצאה עם השירות מבלי להודיע לספקיות, היו צריכים לעצור אותה באותו הרגע • אחרי שהרכבת יצאה מהתחנה, לעכב אותה כעת זו פשוט טעות • פרשנות
הסיבה: סלקום ופרטנר לא ערוכות לשיווק הקצב החדש במסגרת השוק הסיטונאי • הוט תוכל לשווק את החבילה החל מה-14 באוגוסט
בזק הקימה ומתחזקת את הרשת של הוט בכשליש מאזורי הפריסה שלה לפי הסכם שנחתם לפני כ-30 שנה • כעת דורשת הוט לשלם פחות עשרות מיליוני שקלים על השימוש והתחזוקה ברשת, בעקבות מדיניות השוק הסיטונאי
המוצר של נטפליקס בישראל נתפס כמוצר פרימיום שהלקוחות מוכנים לשלם עליו, וכנראה שההעלאה במחיר לא תפגע בביקוש • בכל העולם המודל שלה, שמבוסס על הפקה והפצה של תכנים עצמאיים, מסתבר כהצלחה שמשנה את תרבות הצפייה הכללית • מה יהיו ההשלכות על yes והוט? • פרשנות
החברה הודיעה על העלאת מחירים בחבילת ה-200 מגה, וזאת בעקבות התערבות משרד התקשורת, שקבע כי הוט מוכרת את החבילה במחיר נמוך יותר מאשר היא מוכרת את שירותי התשתית שלה לפרטנר או לסלקום במסגרת השוק הסיטונאי
בית המכירות הפומביות, מהגדולים בעולם האמנות, יירכש ע"י חברת BidFair USA שבבעלות איש העסקים הישראלי-צרפתי לפי מחיר של 57 דולר למניה, הרבה מעל למחיר השוק • דרהי: "כמשתמש ותיק ומעריץ של החברה, אני רוכש את סותבי'ס יחד עם משפחתי" • המניה מזנקת בכ-60% בפתיחת המסחר בניו יורק
גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך
אינטרנט במהירות 500 מגה לכל המשתמשים - הכריזה הוט בחודש שעבר, ושלחה זריקת עידוד לשוק התקשורת החבול • הבעיה היא שהוט לא עדכנה מראש את ספקיות האינטרנט ואת משרד התקשורת כמתחייב • כעת המשרד צריך להכריע אם לאפשר לה להמשיך כרגיל או להיכנס לעובי הקורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל
משרד התקשורת יחייב את הוט לספק שירות אינטרנט וטלוויזיה לכל דורש בתוך 21 יום • השאלה היא אם אחרי שנעשה ויתור כה גדול להוט, החברה תעמוד בתנאים החדשים
הטיפול של משרד התקשורת בשירות החדש של הוט - קצב גלישה של 500 מגה - מוכיח כי בדרך לאסדרה המשרד דואג לחלוקת העושר בשוק התקשורת - ולא לצרכנים • בדיקת המשרד העלתה כי המחיר הסיטונאי שגובה הוט מסלקום ופרטנר הופך את התחרות על הצרכנים לבלתי אפשרית
FREE TVRGEyesבזקהרשות השנייהטלוויזיהמשרד התקשורתסטרימינגקשת 12תשתית אינטרנט