התנהגות צרכנים

כתבות אחרונות

 

סקר: אחד מכל 4 צרכנים ינטוש את המרגרינה עקב תחקיר "כלבוטק"

לפי סקר של מכון רותם, 28% מהצופים בתחקיר "כלבוטק" על מוצרי החלב העידו כי בכוונתם לשנות את התנהגות בפועל ■ 21% לא יקנו יותר לדבריהם ממוצרי חברת כפיר

אפרת אהרוני 07.12.2010

איך אפשר להעריך מראש את סיכויי ההצלחה של מהלך שיווקי?

חברת דימנדטק פיתחה אלגוריתם שמתיימר לנבא בסבירות של יותר מ-90% אם המבצע, האסטרטגיה או הקונספט השיווקי יצליחו ■ מייקל ברום, סגן נשיא בחברה, מסביר איך זה עובד

חגית ברונסקי 07.12.2010

מומחים לעתידנות: כך ניערך לסל הצריכה של שנת 2040

בעתיד הלא רחוק נחיה עד גיל 130, ויהיו הרבה יותר מבוגרים, הרבה פחות ילדים ואפילו פחות נשים ■ איך זה ישפיע על הבתים שנקנה, המכוניות שניסע בהן והגאדג'טים שנצרוך?

יניב מגל 24.11.2010

מותגים שהם חברים - בפייסבוק

המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק

שמחה סיגן 10.11.2010

סקר: צרכנים רבים בודקים מחירים באינטרנט - ואז קונים בחנות

סקר שערך מכון רותם TRI מגלה כי רוב הצרכנים עדיין מעדיפים לראות ולמשש את הסחורה לפני שהם קונים, למרות שהקנייה המקוונת מתחזקת

אפרת אהרוני 01.11.2010

רק 9% מהצרכנים הישראליים מגדירים עצמם כ"צרכנים ירוקים"

כך עולה מסקר של משרד התמ"ת ■ 39.5% ממשקי-הבית בישראל נוהגים למחזר בקבוקי פלסטיק ריקים, ושליש נוהגים להשליך עיתונים ופסולת נייר לפח נפרד המיועד לאיסוף נייר

אפרת אהרוני 25.10.2010

הצרכן הישראלי קונה הרבה בכרטיס אשראי - גם בסכומים קטנים

ניתוח הרגלי התשלום של מחזיקי כרטיס ויזה של לאומי קארד ממקם אותנו במקום השני באירופה מבחינת היקף העסקאות השנתי, אחרי צרפת ולפני גרמניה ואיטליה

רון שטיין 03.10.2010

סקר: 63% מהישראלים מחזיקים ביותר מכרטיס אשראי אחד

כך עולה מסקר שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית ע"י TNS טלסקר ■ 72% ציינו כי הם מעדיפים את השימוש בכרטיס אשראי כצורת תשלום על מוצרים ושירותים

שירות גלובס 29.07.2010

מחזירים ומרוויחים

החוק שיחייב להחזיר כסף בתמורה להחזרת מוצרים דווקא ייטיב עם הסוחרים - ובגדול

גבריאל אסולין 18.07.2010

עקב תקנות ההחזר הכספי: 20% יחזירו יותר, 25% יקנו יותר בקלות מוצרים יקרים

כך עולה מסקר שערך מכון רותם TRI עבור "גלובס" בעקבות תקנות ההחזר הכספי שאושרו אתמול ■ מנהל המכון, אריה רותם: "ברור שיהיו כאלה שינצלו לרעה את החוק, אבל מדובר במיעוט של המיעוט"

אפרת אהרוני 07.07.2010

מה אנו מתפתים לקנות בתור לקופה - והאם באמת אנו צריכים את זה?

בתור לקופה אנחנו זורקים לעגלת הקניות עוד כמה פריטים כמעט מבלי לחשוב - ומייקרים את ההוצאה בעוד כמה עשרות שקלים ■ "גלובס" בדק אילו מוצרים מעמידות הרשתות ממש ליד הקופות - וכמה זה עולה לנו

אפרת אהרוני 29.04.2010

סקר: הצרכנים בישראל מסתייגים מההתנפלות על סניפי H&M

מכון רותם ‏TRI‏: רק 11% מהישראלים מתכננים לבקר ברשת ■ הסניף השלישי של ‏H&M‏ ייפתח מחר בחיפה

אפרת אהרוני 14.04.2010

המשותף לגינדי, שופרסל וטויוטה

הדולר מטפס בנחת, והאירו מתדרדר כמצופה. הטור, לפיכך, יוקדש השבוע לצרכן הישראלי

יוסי פרנק 15.02.2010

שוקולד מתוצרת שופרסל

ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון

שמחה סיגן 05.11.2009

רק מה שצריך

הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו

אביחי מיכאלי 03.11.2009

המיתון החדש - קווים לדמותו

שלא יבלבלו אתכם המסעדות המלאות והקניון ההומה - הוא כאן המיתון, רק שונה

חיים ונציה 21.06.2009

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6