יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת
יהושע , גליקמן, גלר, ברוקנר ו-JWT הוזמנו להתמודד על החלק שטופל בשלמור ■ במקביל, ראובני-פרידן נפגשים עם שביט כשעל הפרק המרת תקציב פרטנר בנתח מתקציבי המשביר
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים
בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל
מאז שקדמי חזר לפרטנר נדחקו שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן הצידה לטובת משרד ת"א-מוסקבה, שהוא בכלל מגזרי במהותו ■ מה בדיוק קורה שם - ואיך קשורה לזה בת-זוגו של קדמי?
(עדכון) - נראה כי דרכם של המפעילים הווירטואליים הולכת להיות בעייתית ■ פרטנר השיקה תוכנית כרטיסי חיוג של 28 אגורות לדקה, שתהיה פתוחה ללקוחות כל החברות
מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"
עלות צפייה בסרט תנוע מ-10 עד 15 שקל, וצפייה בפרק של תוכנית טלוויזיה תעלה 3-5 שקלים
תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"
עד כה נוהל תקציב הפרסום של אורנג' לפי פרויקטים שיועדו מראש לכל אחד מהמשרדים ■ ביקורות בענף על השיטה שגורמת למשרדים לייצר קמפיינים שלא בטוח שיעלו לאוויר
חברת הסלולר תספק שירותים בסלולר, באינטרנט ובטלפון הקווי ■ מועדון "חבר" מייצג את אנשי הקבע, כוחות הביטחון הגימלאים ומשפחותיהם. הארגון מייצג 100 אלף בתי אב בישראל
החבילות כוללות דקות שיחה וגלישה בסלולר, אינטרנט וטלפוניה קווית, ללא קנסות יציאה וללא התחייבות ■ המהלך, שממותג בשם orangefree, הוא פרי יוזמתו של שחקן הרכש הישן-חדש בחברה, יעקב קדמי, כסמנכ"ל השיווק
הסדרה המכונה "Restart" תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד - ותשודר בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד לצורך כך
בן-דב הוא ראש הממשלה בפרטנר, דוד אבנר הוא שר הביטחון - ואלי גליקמן יהיה הרמטכ"ל
השינוי הארגוני המקיף נועד לממש את מעבר החברה ממפעיל סלולרי לספק תקשורת כולל ■ תקים שתי חטיבות חדשות - פרטית ועסקית ■ אלון ברמן, מנהל פעילות התקשורת הנייחת, עוזב את החברה
בזקגיל שרוןחברות סלולרחיים רומנוסלקוםעמוס שפיראפלאפוןפרטנררפורמה בשוק הסלולרשכר בכירים