אלופת אנגליה, שכיום מקבלת מחברת ההלבשה האמריקנית חסות הלבשה בשווי 23.5 מיליון ליש"ט בעונה, מעוניינת לפתוח את ההסכם ולהעלות את הסכום ל-33.3 מיליון ליש"ט
מחלקת המחקר של מריל לינץ' מצמידה למניית נייקי מחיר יעד של 100 דולר בהמלצת "קנייה"
הצרכנים נוהרים אל חנויות הקונספט של מותגי הספורט הבינלאומיים, למרות שהן לא בהכרח זולות ■ הסיבות: ניחוח של חו"ל, מחלקות מקצועיות, מגוון רחב ומפגשים עם ספורטאים
אליפות ראשונה ברזומה של ג'יימס, כוכב המיאמי היט - תעלה את הכנסותיה של NIKE בסין ■ ג'יימס נחשב מועמד מוביל להחליף את קובי בראיינט כפרזנטור של יצרנית הנעליים בסין
ריצה בפארק כבר לא צריכה להיות משימה מעיקה ומייגעת ■ עם מדידת כמות הקלוריות שנשרפו, שיתוף מסלול הריצה בפייסבוק והשוואת זמנים עם חברים, כבר לא צריך להזיע לחינם
עוד יומיים בלבד של עליות דומות לאלה שהציג המדד היום עשויות להרים את המדד ל-10,550 נקודות, הרמה של טרום המשבר ■ הערכה כי הגרוע ביותר כבר נמצא מאחור
ההסכם ייכנס לתוקף מהעונה הבאה (2011/12) ■ הירוקים יסיימו את שיתוף-הפעולה עם לוטו ■ מצטרפים בישראל למכבי ת"א כדורסל, שמאומצת אף היא ע"י ענקית ההלבשה האמריקנית
מצעד הלייקים הבינ"ל: מתוניסיה לבלגיה באהבה, מעצבים את שבוע האופנה בניו-יורק
מצעד הלייקים הבינ"ל: תחרות ריצה במחשב, הפרזנטור של ליוויס ושידורי מהפכה בפייסבוק
הסכם ההלבשה הנוכחי של השדים האדומים עם ענקית הלבשת הספורט האמריקנית שווה כ-25 מיליון ליש"ט בשנה; ביונייטד מעוניינים להגדיל את הסכום בכ-11 מיליון ליש"ט בעונה
בבריטניה נפלו מחירי הבתים לשפל של 8 חודשים ■ ביפן נותרה הריבית ללא שינוי והבנק המרכזי הוריד את תחזית הצמיחה והודיע על רכישות אג"ח בהיקף של כ-18 מיליארד דולר ■ מכירות הגז הטבעי הנוזלי של רויאל דאטץ' של זינקו 22%
על גב העלאת תחזית הצמיחה בגרמניה והעליות בוול סטריט ■ מדד מנהלי הרכש במרחב האירו רשם ירידה ל-53.4 נקודות בספטמבר
תהפוך למלבישה הבלעדית של הליגה החל מ-2012, בהסכם לחמש שנים, שמוערך ב-150 מיליון דולר; "הדיחה" את ריבוק שחתמה ב-2002 הסכם בשווי 25 מיליון דולר לעונה
במהלך קיום המירוץ, בין השעות 20:00 עד 23:00, יסגרו מספר צירים מרכזיים בת"א ■ משטרת מרחב ירקון ממליצה לציבור הנהגים להשתמש בצירי תנועה חלופיים
ההחלטה שלא להאריך את החוזים נובעת מהעובדה שהפדיון למ"ר ברשתות אלה נמוך מהפדיון למ"ר הממוצע בקניון ■ מותגי האופנה גוסיפ, אדידס, CREA, חווייר סימוריה ואמפוריו ארמאני נכנסים לקניון במקום המותגים היוצאים
הקמפיין דומה לקמפיין אמיתי של נייקי שפורסם לפני 5 שנים, ולא ברור מי עומד מאחורי המודעה החדשה והמזויפת
פוט לוקר (Foot Locker)אדידסאופנהבגדי ספורטדוחות כספייםהראל ויזלפוקסקסטרוריטיילורסרשתות אופנה