הסניף הראשון בקונספט החדש נפתח בימים אלה בקניון עזריאלי בשטח של 90 מ"ר, והוא כולל חדר לבדיקות ראייה • כחלק מהמהלך יוצעו חדרי בדיקה עם אופטומטריסטים, ויושם דגש על משקפי ראייה
מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, מנהל את אחת הקמעונאיות הבודדות שזוכות לגידול במכירות במשבר הנוכחי • בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא מספר על האתגר להפעיל 258 בתי מרקחת בשעות רגילות ומכה על חטא מחירי האלכוג'ל: "הייתה פה תקלה, כמעט חטפתי התקף לב כששמעתי על זה"
הרשת מחפשת מנועי צמיחה חדשים לאור התחרות המחריפה בענף בישראל • סופר פארם כבר החלה לגייס עובדים למיזם ותגייס מוכרים מהעולם • המודל דומה לזה של אמזון, שיותר מ-60% ממכירותיה הן של צדדים שלישיים
רשת הפארם מתרחבת לתחום המזון באמצעות תת-הרשת החדשה "Daily" • החנויות הראשונות ייפתחו ברבעון השני של 2020 במתחם הבורסה בר"ג ובעזריאלי שרונה • החנויות יהיו קטנות מהסניפים המסורתיים ויורכבו ממחלקת מזון מוכן טרי, מוצרי טואלטיקה ובית מרקחת
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא
במסגרת השירות החדש, רוקחים של סופר-פארם ייעצו ללקוחות באמצעות צ'ט באתר של הרשת • השירות יינתן ללא עלות ויהיה זמין לכלל הציבור, ללא צורך בהשתייכות לקופת-חולים או במתן פרטים מזהים
יותר משנה לאחר שהחלה במכירה באונליין רשת הפארם תשקיע מיליוני שקלים בפלטפורמת המסחר המקוון ברינג ברינג ותחזיק בעד 25% מהמיזם לצד החברה המרכזית בשיעור זהה • מנכ"ל סופר-פארם: "במשך שנים חיפשנו שותף בתחום המזון"
ראש בראש: רגע לפני ששופרסל תשיק את המיתוג המחודש של ניו פארם, סופר פארם פותחת סניף חדש בצמוד לסניף החזק ביותר של ניו פארם בטיילת באילת • מנגד, ניו פארם לא נותרת חייבת ונכנסת ללוקיישן שפינתה המתחרה בתל אביב
בשנת 1978 ייסד קופלר את רשת סופר-פארם בישראל, זאת כביטוי לציונות ולרצון לתרום גם לכלכלה הישראלית
בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"
מסכמים שנה: "ללא המותג לייף, לרשת אין יכולת להתקיים בתחרות הנוכחית" ■ הרשת ממשיכה להתרחב בפולין, שאחראית לשליש מהרווח
וגם: גיא בלושינסקי, מייסד ומנכ"ל קבוצת G Group, חגג יום הולדת 50 במסיבת הפתעה
יחד עם הפעילות הבינלאומית הגיעו המכירות ל-5.2 מיליארד שקל ■ המכירות בחנויות זהות בישראל צמחו ב-1% ■ מנכ"ל סופר-פארם: "המשך צמיחה בשנה מורכבת זו הוא הישג גדול בפני עצמו"
החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
4.2 מיליארד מהמכירות מקורן בישראל, והיתר מ-49 החנויות שפועלות בפולין
איך בירך ראש הממשלה את צעירי תגלית? ■ באיזו דרך מקורית גייסה העמותה לקידום החינוך תל-אביב-יפו כספים? ■ ובאיזו תחרות שפטה יפית לוי-אטיאס?
אופטיקהאינסטגרם (Instagram)אירוקהמדד המותגים 2019מיתוג מחדשמשקפייםסופר פארםקוסמטיקה