מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה
שתי החברות ייצרו יחד את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 23 מיליארד דולר ■ עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המיזוג על ענף הפרסום בישראל
דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה
אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים
הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף
המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה
אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, נותר המתמודד היחיד על תפקיד יו"ר האיגוד, ואם לא יהיה שינוי מפתיע הוא צפוי להיבחר פה-אחד
גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מבקש להעביר את מושכות הענף לדור הצעיר ■ בעבר מונה לתפקיד יו"ר האיגוד מתמודד יחיד שעליו הוסכם מראש
ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"
צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?
ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?
יו"ר האיגוד, מודי כידון: "ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו; יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת - שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה"
"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא
זאת אחרי ההצלחה של הסדרה "Mad Man" ■ הסדרה בכיכובו של וויליאמס, "The Crazy Ones", תהיה קומדיה על אב ובתו המנהלים יחד משרד פרסום
משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה
אדלר חומסקיאיגוד חברות הפרסוםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבתחרות הפרסום גרנותתנאי עבודהתקציב פרסום