פרסום

כתבות אחרונות

 
ארנק סלולרי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מודל חדש-ישן: להרוויח מלינקים בלי לוותר על היושרה

האתר Wirecutter מיישם להמונים מודל שמוכר מעולם הבלוגרים: הוא עורך ביקורות יסודיות של מוצרים - ומקבל אחוזים מהמכירות שמגיעות דרכו ■ המלכוד: הוא אינו מקבל כסף על מוצרים שהוחזרו ■ כעת גם מו"לים גדולים כמו קבוצת הרסט הולכים בדרכו

שירות גלובס 12.04.2016
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון

בראש חוצות: הטכנולוגיה מחזירה את המפרסמים לשלטי הענק

מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח

אדוורטייזינג אייג' 10.04.2016

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר

"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"

ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2016
פרסום לכל דירה שנמכרת / צילום: מירב מורן

זינוק של 32% בהיקפי הפרסום של חברות הנדל"ן בשנת 2015

משפחת גינדי על שלוחותיה עומדת בראש רשימת המפרסמים ■ לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת אלדד פרי נכנסה לראשונה לרשימת המפרסמים הגדולים בנדל"ן ועקפה את שיכון ובינוי

אורי חודי 01.03.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016
רני רהב / צילום: סיון פרג'

כבר לא טכנוקרטים: המפץ הגדול שעבר על ענף היח"צ

אם בעבר עבודת היחצ"ן הייתה מסתכמת בהכנסת הלקוח שלו לידיעה בעיתונות, היום הוא צריך לנהל קמפיינים, לתת ייעוץ אסטרטגי, להתמחות בתוכן ולא פחות חשוב - להיות חיית דיגיטל ולתת מענה מסביב לשעון

שירי דובר 29.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016

בעקבות הביקורת: חברת החשמל משנה את אסטרטגיית הפרסום

לאחר הביקורת על התנהלותה בסופה הגדולה באוקטובר, החברה תתמקד יותר בשירותים חדשים, נושאים תפעוליים ונושאי בטיחות - ופחות בפרסומות לשיפור התדמית ■ השקיעה בשנה האחרונה 16 מיליון שקל על פרסום

הדי כהן 07.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש

הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2016
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
קניות און ליין, צרכנות, נתח שוק עגלת קניות / צלם:  טינקסטוק

הכנסות פרסום אונליין בארה"ב: 15 מיליארד ד' ברבעון השלישי

המובייל צפוי להפוך השנה למדיום הדומיננטי בעולם הפרסום בדיגיטלי, עם נתח של 52.4%

רועי גולדנברג 13.12.2015
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך

כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?

כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?

יגאל שמיר 01.12.2015
מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר

חברת הפרסום הישראלית Inneractive מגייסת 15-20 מ' ד'

עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר ■ עפ"י הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014

רועי גולדנברג 26.11.2015
בחירות 2016 / צילום: רויטרס

בחירות בארה"ב: ההוצאה על פרסום פוליטי תגיע ל-11 מיליארד דולר

קבוצת הפרסום WPP משיקה כלי חדש שיאפשר פרסום ממוקד ומפולח לקראת הבחירות בארה"ב

פייננשל טיימס 10.11.2015

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 614 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 39