הסטארט-אפ אנטרופי מארה"ב מייצר מצלמה שמסייעת לזהות זיופים ■ ביולי גייסה אנטרופי 2.6 מיליון דולר ממשקיעים
פנסוניק חשפה לאחרונה סל קניות חדשני, מבוסס RFID, שיאפשר לבצע ולשלם עבור הקניות שלכם בחנויות מבלי לעמוד בתור כלל ■ צפו בפיתוח החדש בפעולה מתוך ניסוי מוצלח שהתבצע בסופרמרקט ביפן
קניון גינדי ת"א שנפתח באופן חלקי במסגרת "השקה רכה" רושם פדיון יומי נמוך, וקניון ראשונים בראשל"צ רושם נתונים נאים ונוגס בקניונים הסמוכים
חנות בגדים עצומה בת 8 קומות, הסופרמרקט הגדול בישראל, קניון צעצועים עם לונה פארק בפנים - והמוני קונים מרחבי הארץ ■ מיוחד ל-G
לפי גיאוקרטוגרפיה, הפדיון הממוצע בשבת גבוה לעומת ימי חול ב-50% ובמקומות מסוימים עד 250% ■ המשמעות: יש מרכזי קניות שאם לא ייפתחו בשבת, החנויות בהם לא יגיעו לפדיון שמצדיק את המשך פעילותן
חלשים הם המאמי של הקונגלומרט: מיעוטים, דלי-אמצעים, חולים, רעבים, יערות הגשם, חיות ומוגבלים. עסקים קטנים עבור הבנק, יחפים עבור רשת נעליים ■ הצד הציני של החג הנוצרי הכי מפורסם
השירותים החדשים של אמזון מחברים בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי שבו אנו חיים
השנה הוציאו הישראלים בראש השנה סכום של 3.09 מיליארד שקל, לעומת 3.02 מיליארד בתשע"ו ■ בכמות העסקאות באשראי נרשמה דווקא ירידה של 1.3% לעומת ראש השנה אשתקד
כך פורסם היום בדוח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ■ היקף הרכישות בכרטיסי אשראי גדל ברבעון הראשון של השנה ב-8.4% ■ מדובר בהמשך מגמה מאז קיץ 2014
הצרכנים שילמו מחירים גבוהים מבעבר עבור רוב המוצרים ■ גם מכירות חומרי הניקוי טרום החג רשמו צניחה ביחס לשנים קודמות
הישראלים הוציאו בשבוע האחרון לפני החג 4.98 מיליארד שקל בכרטיסי אשראי, לעומת 4.97 מיליארד בשבוע המקביל ב-2015 ■ שעת הקניות העמוסה ביותר הייתה בין 11:00 ל-12:00 בערב החג, אז "גיהצו" הישראלים 79.44 מיליון שקל בשעה
בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה
יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה ■ מעגלת קניות ענקית ועד אווירת מסיבה בחנות - אלה הן שיטות השיווק שגורמות לנו לבזבז עוד ועוד
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות