פאדי חוסיין (28) הוא מנהל פרויקטים SEO בחברת Booya Digital • טווח שכר: 12-17 אלף שקל
כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה • סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית • מדד המותגים
מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני
בואה של ענקית הקמעונאות האמריקאית תעודד עסקים ישראלים לעלות לרשת ■ דעה
במפגש "IOT על הבר" אמר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, כי כל אחד בארגון צריך להבין בדיגיטל בתחום שלו ■ מירב ספקטורובסקי-ששון, מובילת יחידת הדיגיטל לארגונים ב-IBM ישראל: "טרנספורמציה דיגיטלית מפנה את העובדים ממשימות פשוטות ומאפשרת להם לעשות דברים יותר מאתגרים"
כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יציע כיווני חשיבה חדשים ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א
סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים
הפורמט מזכיר לא מעט את הפורמט של המתחרים בשטראוס ■ לתפקיד סמנכ"לית הדיגיטל מונתה שיר זכאי-חורש
מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"
כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"
מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!
השיווק בענף הרכב הישראלי הפגין עד כה חסינות רבה בפני שינויים ושומר אמונים לשיטה המוכרת (והיקרה) של אולמות התצוגה הפיזיים ■ אבל המהפכה הטכנולוגית שמטלטלת כיום את תעשיית הרכב העולמית לא פוסחת גם עלינו
גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים
מבט על ארגון המשווק רק שני מוצרים: ח'ליפות אסלאמית וג'יהאד עולמי
עשרות חברות בישראל עוברות בימים אלה את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן ■ מה יקרה לנשארים מאחור?
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווק