למרות הצהרותיה של רגב עם כניסתה לתפקיד, משרדה התחייב לקדם את המטרו • רכבות לקריית שמונה ואילת תוקצבו רק לשלב תכנוני ב-200 מיליון שקל, נת"צים ימשיכו להיבנות ומס הגודש לא בוטל • ומה עלה בגורל השאטלים הימיים?
תקציב התחבורה שנחתם הערב כולל בין היתר תוכנית חומש בעלות 30 מיליארד שקל • חזונה של רגב לרכבות לקריית שמונה ולאילת זכה לתקצוב של 200 מיליון שקל בלבד • ומה ככל הנראה יישאר בחוץ?
היכן מתחיל ומסתיים המסלול של הקו האדום, בכמה שנים נדחה הפרויקט, כמה תעלה הנסיעה בו, ומה תהיה תדירות הרכבות? • לקראת פתיחתו הקרבה של הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן, גלובס עושה סדר
הישיבה בוטלה לאחר שארבעה מתוך שמונת הדירקטורים של החברה הודיעו כי לא יוכלו להגיע אליה • לפי הערכות, ביטול ההשתתפות של הדירקטורים בישיבה מסמנת שינוי מגמה - ומערערת את יכולתו של יו"ר הרכבת להדיח את המנכ"ל מתפקידו
נתוני האכיפה של משטרת ישראל בנת"צים מעידים על שחיקה: 5 שעות אכיפה ביום ו־400 דוחות בחודש • כשכך נראית האכיפה, פלא שגם האוטובוסים עומדים בפקק?
לגלובס נודע כי דירקטוריון נמל אשדוד בחר ליו"ר ועדת האיתור למנכ"ל הנמל את גלעד כהן, דירקטור מטעם משרד התחבורה • כך, באופן תמוה למדי, עובד משרד התחבורה, הכפוף לשרה מירי רגב, הוא יו"ר הוועדה שאמורה לבחור את מנכ"ל הנמל הבא
לאחר שנחשף בגלובס כי יו"ר הרכבת מסרב לאפשר השתתפות של סגן החשכ"ל וסגן אגף תקציבים בדיון ההדחה של המנכ"ל - הוא הסתיים ללא תוצאות • באופן חריג הגיעה אליו גם מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים
שרת התחבורה מירי רגב נכנסה לתפקיד עם כוונה לבטל כמה מפרויקטי הדגל של המשרד כמו המטרו, הנת"צים ואגרות הגודש • במקומם, רגב מקדמת מהלכים שסותרים מחקרים מקצועיים בתחום, והם אינם עולים לכדי מדיניות שתטפל במשבר התחבורה כאן ועכשיו
שרת התחבורה התבטאה באופן חריג בפני גורמי המקצוע שבמשרדה, ולכאורה איימה עליהם בהדחה אם ישוחחו עם שר האוצר • רק השבוע נחשף כי מירי רגב מתכוונת לפטר את מנכ"ל רכבת ישראל, המצטרף לרשימת בכירים שפוטרו או עזבו את המשרד מאז ששבה לתפקיד
המהלך לסיום כהונתו של המנכ"ל המוערך מיכאל מייקסנר החל ביוזמתו של יו"ר הדירקטוריון משה שמעוני, מינוי של מירי רגב • שמעוני מנופף בסיבה מקצועית לפיה המנכ"ל לא הוביל כנדרש את רכש קרונות הרכבת, אלא שלגלובס הגיעו מסמכים ועדויות שמראים תמונה שונה • "מירי רגב רצתה להעיף אותו עוד בקדנציה הקודמת. הבעיה היא שהם לא מצאו סיבה אמיתית להדחה"
במימון תקציב הקמת הרכבת הקלה בעיר: בעיריית ירושלים מקדמים כביש בן ארבעה נתיבים לצד הרכבת הקלה, שיחצה את פארק המסילה • זו לא הפעם הראשונה שהתושבים מוחים נגד המיזם, שמקודם שוב אחרי שהוקפא בראשית שנות האלפיים
עפ"י הסכם בין משרד התחבורה למשרד האוצר, העברת תקציבים של מיליארדי שקלים המיועדים לשיפור שירותי התחבורה הציבורית, מותנת באישור חוק אגרות הגודש • אלא שהחלטת שרת התחבורה לדחות את המכרז להקמת המיזם למועד לא ידוע, מונעת כעת את קידומם
עיריית בני ברק השיקה במתחם BBC חניון של 1,280 מקומות, שרק צפוי להעמיק את עומסי התנועה באזור • גם ערים אחרות מצטרפות לחגיגה ומחפשות פתרונות יצירתיים, אך בפועל אין לכך תוחלת • בינתיים, משרד התחבורה גורר רגליים, והתוכניות הלאומיות בנושא טרם הוצגו
שרת התחבורה מירי רגב הבטיחה לבטל את חוק אגרות הגוש, אלא שלגלובס נודע כי במשרד התחבורה התקבלה החלטה להקפיא את הפרויקט, להקפיא לעת עתה את ההליך המכרזי שפורסם להקמה ולהפעלה של המיזם ולהאריך את המועד להגשת הצעות למועד בלתי ידוע
דניאל מלצר, רכז תחבורה והגנת סביבה באגף תקציבים במשרד האוצר, הודיע כי יעזוב את התפקיד לאחר 8 שנים במשרד • עזיבתו מיוחסת לקושי בעבודה מול משרד התחבורה תחת השרה מירי רגב
משרד התחבורה הודיע כי ראש מנהל התשתיות שי קדם יסיים את תפקידו במשרד התחבורה • קדם מונה לפני חודשים ספורים לתפקיד, ועם תום תקופת הניסיון, זו ההחלטה שהתקבלה
פרויקט המטרו של גוש דןינקי קוינטמטרומירי רגבמשרד האוצרנת"ערשות המטרושרת התחבורהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה