פרוטוקולים מהדיונים שקיים הממונה על ההגבלים, שהגיעו לידי "גלובס", חושפים עד כמה יש השפעה לגודל של חברת המדיה על המיקומים, העמלות, זמני השידור והכוח מול הזכייניות
חלק מהמפרסמים חיכו עם הקמפיינים עד לאחר סיום המשחקים, ולכן הרבה קמפיינים עלו לאוויר בבת-אחת ■ מדי ערב נשארות מחוץ למסך הרבה דקות פרסום שאי-אפשר לשבץ
מציעים פוטנציאליים במכרז יהיו רשאים להביע עמדה בנוגע לעתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, בה היא מבקשת להורות לתאגיד השידור להכניס תנאי הפוסל ממפרסמים להתמודד במכרז
ביהמ"ש ידון בעתירה שהגישה שפ"מ נגד תנאי המכרז, ולכן המכרז לא ייסגר היום
במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה
אפשרויות הפרסום בערוץ 1 מוגבלות, שכן גורמים מסחריים יכולים לפרסם בו רק חבילות חסות ■ צ'רלטון מתמחרת זמן פרסום קבוע מראש לכל משחק, ולא לפי הרייטינג
מועד הגשת מכתב הערבויות על סך 15 מיליון שקל - שאמור היה להיות מופקד עד היום והינו חלק מהותי ביכולת לקחת חלק במכרז - נדחה
"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש
זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"
בנוסף, רשת NBC תגביל את השותפויות של התוכנית עם מפרסמים לצורך יצירת תוכן ממותג
זאת בשל הפרסומים לפיהם כאשר טוביהו כיהן כמשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2, קיבלה לכאורה חברה שבבעלותו כספים מגורמי פרסום
בעקבות תלונות של הערוצים המסחריים, מועצת הכבלים והלוויין בודקת את החסויות בערוצי הספורט ■ גורם בטלוויזיה המסחרית: "תקציבי הפרסום שלהם מגיעים עד 100 מיליון שקל"
הפרסומאי גדעון עמיחי בכנס EffecTV: "תוכן טוב בדיגיטל יגיע לבמה המרכזית, לטלוויזיה"
החברה, Tovyahu All Media, תציע גם חבילות פרסום ביורוקאפ ■ הפקדת הזכויות של שיווק זמן הפרסום בחברת מדיה עצמאית מהווה מהלך חריג
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהמזרחי טפחותערוץ 14פרסוםפרסומותתאגיד השידור "כאן"