לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה
מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■ אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך
בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית
הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות
החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים
הרשת יוצאת במהלך שיווקי לקידום השידורים, הן מול המפרסמים והן מול הצופים
מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה
ברשת CBS, שתשדר את המשחק, מדווחים כי מלאי הפרסום כמעט אזל
הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015
אפקט דונלד טראמפ: רשת CNN הכפילה פי 40 את מחירי הפרסום במשדר העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב
תחילת הקיץ התאפיינה בביקושים יפים בענף הפרסום, אך אווירת החופש השתלטה על אוגוסט והורידה את היקפי הקמפיינים ■ כעת החלה התעוררות לקראת החגים, אך מדובר בחלון הזדמנויות צר בשל התזמון המוקדם של ראש השנה
עפ"י ההערכה, הקרן השקיעה כ-900 אלף שקל על חבילות הפרסום בשתי זכייניות ערוץ 2, הכוללות גם פרסום בחצאי הגמר
מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט
הטירוף השנתי של אמריקה מסרב להיעצר: ב-ESPN מדווחים כי לראשונה ייחצה רף ה-5 מיליון דולר לספוט של חצי דקה, לעומת 4.5 מיליון דולר במשחק הגמר האחרון של ה-NFL
זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום
מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהמזרחי טפחותערוץ 14פרסוםפרסומותתאגיד השידור "כאן"