2014 סימנה את הטלטלה הגדולה בשוק הטלוויזיה: בעלי המניות של זכייניות ערוץ 2 מזרימים מאות מיליוני שקלים ורושמים הפסדים, המפרסמים מחפשים מדיה זולה יותר, ומעל השוק מרחפת אי-ודאות כללית
חודש אפריל מפתיע לטובה, ובשוק רכש המדיה מתכוננים לחודשים החמים של הקיץ שבדרך-כלל מצליחים להעיר את שוק הפרסום ■ האם זכייניות הטלוויזיה יקבלו פיצוי על אובדן ההכנסות במבצע "צוק איתן"?
בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח
הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף
פרסומת טלוויזיה של 30 שניות במהלך שידור טקס האוסקר עולה השנה 2 מיליון דולר למפרסם, לעומת 1.76 מיליון דולר בשנה שעברה
קוקה-קולה תהיה נותנת החסות המרכזית לטקס שייערך ב-22 בפברואר
"ספורטס ביזנס ג'ורנל" מפרסם כי רשת CBS בונה על שבירת שיאים חדשים במכירת פרסום לקראת משחק הגמר של ה-NFL ב-2016, שיהיה ה-50 בהיסטוריה
במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון
ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי
שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?
למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום
התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה
רכשה ספוט של 60 שניות באחד מאירועי המדיה הגדולים והיקרים בעולם
תלמה בירו במכתב למנכ"ל הרשות השנייה: "הדעת אינה סובלת שדווקא בעת הזאת, כשהערוץ סוף סוף מתחיל לעמוד על רגלים יציבות כלכלית, לא יימצא פתרון ישים ומקובל להמשך פעילותו של הערוץ, והוא, חלילה, יוחשך"
החברה, שמספקת פלטפורמה לבניית אתרים, תהיה החברה הישראלית השנייה אחרי סודהסטרים שתעלה ספוט בליגת הפוטבול האמריקאית
מחיר ספוט של 30 שניות בסופרבול 2015 עומד על 4.5 מיליון דולר - עלייה לעומת נתוני השנה שעברה ■ המשחק ייערך ב-1 בפברואר
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהמזרחי טפחותערוץ 14פרסוםפרסומותתאגיד השידור "כאן"